דיון הופס ליום חמישי בערב – על מי הכי חשוב לגולדן סטייט לשמור

המצב של האלופה גולדן סטייט הוא די ידוע – כמות משכורות גבוהה מאוד שצפויה לגדול עוד יותר בשנים הבאות, כך שייתכן שהווריורס יצטרכו לוותר על אחד או יותר מהשחקנים המובילים שלהם. לכן, הדיון היום הוא לדרג את הרביעייה המובילה של גולדן סטייט אחרי סטף קרי שחתום עד 2026 (וקוון לוני שחתום עד 2025), כלומר קליי תומפסון, דריימונד גרין, אנדרו וויגינס וג'ורדן פול, מהחשוב ביותר לחשוב פחות עבור גולדן סטייט.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
91 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לדעתי זה לא רק עניין של חשיבות אלא גם של כסף. לא יודע כמה כסף "יש" עבור הרביעייה הזו, אבל אם נניח שאני צריך לחלק 100 דולר ביניהם, אז הייתי הולך על 15 לכל אחד מהותיקים ו-35 לכל אחד מהצעירים.

IDO
IDO
29/07/2022 0:46:34

קניתי.
עוד דבר השנה הם ניצלו בג במערכת וזכו. שנה הבאה פיניקס לא תיפול. דאלאס תתחזק. ומילווקי תגיע מוכנה. גם בוסטון תהיה יותר טובה. ואולי אפילו מינסוטה תתחבר.
הלוחמים ברמה הנוכחית לא יקחו אליפות.

חתוליו
חתוליו
29/07/2022 1:26:27
Reply to  IDO

אמרו את זה גם לפני שנה אבל מדובר במכונת כדורסל שהורגת ברכות כל מי שמתמודד מולה

IDO
IDO
29/07/2022 6:40:20
Reply to  חתוליו

צודק, הייתי צריך לרשום שהם יותר יתקשו.
מצד שני קורינגה וויסמן יעלו למסיבה .
האם קורינגה זה המחליף של גרין ? נראה העונה.

חתוליו
חתוליו
29/07/2022 13:23:30
Reply to  IDO

אצל הווריירס יודעים מצויין לשלב שחקנים חדשים בשיטה. אם לא יהיו התפתחויות דרמטיות כמו פציעות או טרייד מטופש אז גולדן מהטופ 3 קונטנדריות לאליפות בליגה.
כמו כן: קומינגה ולא קורינגה 🙃

יהלי אולמר
Editor
28/07/2022 18:52:38

קודם כל את סטף, הוא המועדון בעצמו
אז וויגינס ופול בערך אותה חשיבות
אז קליי והרחק מאחור דריימונד

עידו גילרי
Admin
28/07/2022 19:07:58

זה דיון מעולה רק שמיקי כבר אמר נכון, זה תלוי במה הסכומים שאנחנו מדברים עליהם – כלומר מה המחיר לכל אחד.

עידו גילרי
Admin
28/07/2022 19:11:01

אגב גם את לוני ניתן להכניס לדיון אם רוצים להוסיף כמה מיליונים לאחד מהם על חשבונו.

עידו גילרי
Admin
28/07/2022 19:20:19

ולכן אם עוד שמונה מיליון הם מה שיעשה את ההבדל הם יכולים לבוא על חשבונו.

FAN
FAN
28/07/2022 19:54:19

כבר לא ברור לי כלום אחרי הפלייאוף האחרון שהם ניצחו את אחת מקבוצות ההגנה היותר טובות שהיו פה. וכל זה כשווגינס הוא מספר 2 בסדרה הזאת..
אני מניח שאם נחזור לטרייד עם ראסל רובנו לגלגנו על המהלך הזה אבל וויגינסשיחק אותה בענק ועלה מעל כל הציפיות
בגדול מאחר ותומפסון לא נראה מספיק טוב (אולי לא היה מספיק זמן?) לא בהתקפה ולא בהגנה, כמובן יחסית לרף שהוא הציב, הייתי זורק אותו לכלבים ראשון
והאמת שגם גרין ברוב רובו של הגמר ממש לא הזכיר את עצמו וידע לעשות הרבה רעש אבל לא יותר מזה.
בגדול זה רק מעלה לשמיים סטף וסטיב, קר וקרי, אחד על היכולת האישית, והשני על בניית קבוצה שגם שחקנים קיקיוניים מקצוות הספסל היו יעילים מאוד בגמר.
בכל מקרה פול האחרון שצריך לעזוב. הכי קרוב לכפיל של סטף שיש

thetroll
thetroll
28/07/2022 21:53:06
Reply to  FAN

+30

עידו גילרי
Admin
28/07/2022 20:09:56

אני חושב שבכל הסיפור הזה גורם מאד מרכזי הוא חוזה הטלוויזיה החדש וה-cba שיתלווה אליו. המגמה די ברורה ומאד לטובת הווריורס (והארכות חוזה לשחקנים שלהם).
אבל עד שזה יקרה יש להם בעיה.
לכן אני חושב שהם חייבים קודם להאריך את וויגינס ופול ולראות מאוחר יותר מה עושים עם דריי ועם קליי.
לתת לשניהם לצאת לשוק בשנה הבאה די בודאות אומר שאחד מהם לא יישאר.

רן הנרגן
רן הנרגן
28/07/2022 20:32:01

יש כמה פרמטרים כלכליים שעדין לא ידועים: החוזה על ה TV הארצי. החוזה של ג"ס עם רשת מקומית , ה CBA החדש והמצב הכלכלי = כמה כסף ייצר האולם (כדורסל וקונצרטים). השנה הוא יצר הרבה. כל כך הרבה שתקרת המס קפצה בכמה מיליונים רק בזכותו. חוזה הטלויזיה של ג"ס מיצר מעט לא יותר מ 25 מיליון לשנה. היעד של הקבוצה לחוזה חדש הוא לפחות פי 3 וכנראה הרבה יותר.

מנחם לס
Admin
28/07/2022 20:12:15

כפי שכתבו לפני זה הכל עניין של $$. אבל במצב הנוכחי ולא לקפוץ מעבר לפופיק, אנדרו וויגינס הוא החשוב ביותר לשמור (לסטף יש חוזה לעוד 3-4 עונות אז הוא לא במשוואה)

Jonathan
Editor
28/07/2022 20:14:04

זה נורא. כמו לבחור בין אמא לאבא. איך אוהד אמיתי יכול לענות על שאלה כזו?
דריימונד.

עידו גילרי
Admin
28/07/2022 20:16:15
Reply to  Jonathan

כולם בוחרים בסוף אמא…

Jonathan
Editor
28/07/2022 20:26:14

אבא מבשל יופי אבל יש לו טמפרמנט

Jonathan
Editor
31/07/2022 10:46:52
Reply to  Jonathan

אני מסתכל על זה עכשיו. האמת שעניתי בהפוך לשאלה.
🤦🤦🤦
מאוד אוהב את דריי, אבל בין גילו, לבעיות שהוא מייצר בנוסף.לתועלות ולבין מה שהאחרים מביאים – הוא הויתור הקצת פחות כואב מבחינתי. והוא עדיין ויתור כואב.

אשך טמיר המקורי
28/07/2022 20:26:02

פול
וויגינס
קליי
.
הזדמנות פז להיפרד לשלום מגרין הגמור, הדביל, האוברייטד, הנזק על המגרש, וההוזה.
.
(הייתי בעדו פעם בדיוני גיא-שמעון. לא עוד. מעט הכדורסל שהיה לו פעם נגמר ואיננו. הוא נתן 2 עונות טובות בקריירה – 2015-16.
מאז איבד את הקליעה והפך לצופה בהתקפה. ולאט לאט הפסיק לזרוק לחלוטין.
ראש דפוק – פוגע לעיתים קרובות בקבוצתו עם שטויות.
מתאמץ רק כשבא לו. עונת המקום האחרון הייתה מבישה – זרק זין אטומי על המגרש.
שחצן בלי כיסוי והיה נזק רציני ביותר בגמר – גולדן הצליחו לקחת למרות גרין ולא "בזכותו".
אם הוא רוצה שיישאר בחוזה קטן וישתוק כהערכה על תרומתו בעבר.
לא יקרה כמובן.)

אשך טמיר המקורי
28/07/2022 20:27:32

* וכבר לא בא לו. הראש לגמרי בפודקאסטים והשטויות (שגם שם הוא גרוע לאללה ומזבל את השכל)

ברוך רובין
ברוך רובין
28/07/2022 20:50:11

מסכים

thetroll
thetroll
28/07/2022 21:56:22

מסכים

thetroll
thetroll
28/07/2022 21:56:34

ולא מסכים

thetroll
thetroll
28/07/2022 21:57:05

ואני מניח שזה עוד לא היה פה.
טוב אני אפרט אחר כך.

thetroll
thetroll
28/07/2022 22:42:01

אני מסכים לגבי כל מה שכתבת על גרין חוץ מזה שהוא לא היה פקטור באליפות. הוא היה ועוד איך היה. הוא היה גרוע בהרבה משחקים אבל מאז שאמא שלו שאלה איפה הוא הוא חזר לצמו והיה פקטור הגנתי חשוב מאוד בריצה שסגרה את היתרון של בוסטון ברבע האחרון של משחק 4 ומנעה 3:1 ובשני המשחקים האחרונים.
לגבי זה שזו היתה כנראה שירת הברבור שלו אני די מסכים נראה שהראש שלו כבר לא בכדורסל. הוא טוב ללוחמים בשום קבוצה אחרת הוא לא יבוא לידי ביטוי והוא לא שווה מקס ככה או ככה.

Yinon Yavor
Editor
29/07/2022 8:44:02

מסכים עם שי ואמרנו את זה בזמן אמת בגמר.
בכל זאת אי הסכמה אחת: וויגינס חשוב יותר מפול לקבוצה הזו, שכבר יש לה את קרי.
למעשה, אנחנו רוצים להאמין שפול, שהוא כרגע "קרי לעניים" שמצליח מול הרכבי מחליפים וכשהוא לא האופציה הראשונה – יהפוך בעתיד גם ל"קרי לעשירים" שמצליח גם כשהגרביטציה של המשחק סובבת סביבו (באנגלית זה נשמע טוב יותר…).
אבל אין לנו שום דרך לדעת אם פול הצעיר באמת יבצע את קפיצת המדרגה הזו.
לכן, בעיניי, הוא אחרי וויגינס מבחינת חשיבותו לעתיד, אבל עדיין מעל קליי (בעיקר בגלל גיל ופציעות, אבל גם בגלל היכולת לייצר לעצמו, בניגוד לקליי). את גרין המיותר הוא רואה (אולי) אם הוא משתמש בטלסקופ ג'יימס ווב (שזה אגב אחלה שם לשחקן nba)

אשך טמיר המקורי
29/07/2022 9:34:21
Reply to  Yinon Yavor

וויגינס אולאראונד מצוין אבל פול יותר מיוחד.
וגם יותר חשוב לעתיד כי הוא ממשיכו של סטף, הפוקל פוינט של הקבוצה, שכבר מתחיל להיות מבוגר.
החוזק העיקרי של פול כרגע זה לצד סטף (כמו שאמרתי רבות בגמר – התקפה רצחנית שמשחררת את כולם), מה שגם נתן את הדקות המכריעות במשחק הניצחון בסדרה.
הוא עשה התקדמויות מדהימות מנו-ניים לבייבי סטף ונראה מבטיח מאוד.

רן הנרגן
רן הנרגן
28/07/2022 20:26:21

העונה הבאה מסודרת. כולם חתומים. קרי ל 4 שנים נוספות!. ליקוב ישלם 365 מיליון בערך שכר ומיסים. אפשר להתמודד על אליפות נספת.
.
בהבעיה היא גרין. יש לו חוזה של 26 מיליון השנה ואופציה לחוזה של 27.6 לשנה הבאה. לכאורה מסודר. אבל מישהוא הדליף שהוא רוצה הארכה בגובה מקסימלי שמותר. זה פורץ את מסגרת ההוצאה שליקוב קבע לעצמו לשנה אח"כ – עד 400 מיליון. אולי. הקבוצה לא חייבת לתת לגרין הארכה הקיץ אבל גרין ממורמר בחדר הלבשה זה חומר נפץ. כבר עדיף לעשות עליו עסקה עכשו. את זה אני אומר למרות התרומה העצומה שלו לאליפות השנה ולאופציה לאליפויות בשנים הבאות. הבעיה בהעיף את גרין זה קרי. קרי רוצה את גרין וקלי איתו. אבל קרי תמיד הולך עם השכל ולא עם הלב ונותן להנהלה להחליט ולהראות לו שהחליטה נכון. המאזן של ליקוב- מיירס הוא 2 מתוך 2. גקסון עף קר בא. הצעירים נשארו וברדלי ביל לא בא והקבוצה זכתה לאליפות. אם קרי יבין שגרין הורס הוא יותר עליו. אז אופציה אחת: גרין מטלטל את הסירה ומוחלף בבחירות עתידיות. מי ישלם ? לא יודע. תהיה אליפות בלעדיו? סיכויי הרבה יותר נמוך.
.
הכי פשוט לכאורה זה קלי. הוא חתום לשנתיים עבור 83 מיליון ואמר שירצה לסיים בג"ס ויותר מרמז שיהיה מוכן להתפשר הרבה. מה זה הרבה? לא יודע וגם הוא לא. תלוי בתקרת השכר וכמה טובים יהיו הצעירים. אבל הבעיה עם קלי זו השנה הבאה. כיון שפול וויגינס יקבלו ביחד 55 מיליון בתסריט הכי נח לג"ס ה 43 מיליון של קלי אם גרין מממש את האופציה שלו פורצים את המסרת של 400 מיליון? בכמה פורצים ? בין 100 ל 200 מיליון. אז אם פול וויגינס וגרין נשארים בשנה הבאה קלי חייב ללכת, לפחות לשנה אחת (אז יוכל לחזור עבור MLE בלבד) . שוב, לקרי לא תהיה ברירה אלא לקבל את זה כי הכסף עצום. אופציה אחרת זה שינוי ה CBA. כתבתי על זה אתמול. בקיצור השאלה לגבי קלי היא בכלל לא כמה טוב הוא עשוי להיות אלא גובה החוזה וההחלטה של גרין.
.
עכשו וויגנס. הוא אניגנטי. כמה שאצל גרין הכל פומבי אצל וויגינס הכל בפנים. אין ספק שהשנה האחרונה וביחוד הפליאוף היו בשבילו התגלות. כמה טוב הוא יכול להיות וכמה כיף בג"ס. כיף ששווה התפשרות על 28 מיליון לשנה ראשונה בחוזה ל 4 שנים? לא יודע. מיירס מצידו לא חייב לסגור כלום בקיץ. הוא יכול לתת לוויגינס הארכה גם במשך השנה. הוא לא יתן לוויגינס מקס לפני הרגע האחרון שבוא הוא יצטרך להחליט.
.
פול. הוא יורש העצר. בשנה השלישית שלו בליגה הוא לא פחות טוב משהיה קרי בשנתו השלישית (למרות שהוא קולע פחות טוב מהשלוש) ובעיקר בריא. השנה השלישית של קרי הביאה אותו לחתום על חוזה שהיה 2/3 או פחות ממה שהיה אז המקס. ההגנה של פול השאירה אותו על הספסל בסידרה עם בוסטון אבל זו של קרי בתקופה המקבילה לא היתה טובה יותר. פול הראה יכולת להשתפר ואין סיבה שלא להניח שישפר את ההגנה. אם הוא יתעקש על מקס למיירס אין סיבה לתת לו אותו עכשו. הוא יכול להמתין שנה. זה סיכון מסויים מבחינת פול (פציעה) . אני רואה מצב שפול הולך על זה. מיירס יהיה מוכן לסגור איתו לעל 27 מיליון לשנה הראשונה בחוזה לארבע שנים. בשורה התחתונה, מיירס לא נותן לפול ללכת.

עידו גילרי
Admin
28/07/2022 20:35:04

לגרין יש את ההגנה של סטף ולדעתי גם אם לא יקבל את ההארכה הוא לא יהיה רעל בחדר הלבשה.
גם לפני החוזה הנוכחי הוא דיבר גבוה ובסוף חתם על הרבה פחות ממה שדיבר.

thetroll
thetroll
28/07/2022 23:14:35

לא לתפוס אותי במילה אבל לגבי החוזה של גרין אני חושב או יותר נכון זוכר במעומעם שהוא חתם על החוזה הכי גבוה שהיה יכול לקבל לפי ה CBA. הוא לא היה אולסטאר ולא נבחר לחמישיות ולכן קיבל מהם את המקסימום שיכלו לתת לו במסגרת ה"אילוצים" האלה. הוא לא עשה להם שום הנחה עד כמה שזכור לי.

עידו גילרי
Admin
28/07/2022 20:36:05

וקליי בטח יחתום על הארכה מאד ידידותית לסביבה.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/07/2022 20:52:30

למה שקליי יחתום על הנחה ידידותית?הוא עדיין שחקן טוב, אם הוא מציג את הכושר שלפני הפציעה למה שלא ידרוש עוד מקס ובצדק?
גרין לדעתי יקבל חוזה דומה שהורפורד קיבל

עידו גילרי
Admin
28/07/2022 20:54:57

כי הוא רוצה להישאר…

עידו גילרי
Admin
28/07/2022 20:56:55

ותרשה לי להמר – החוזה הבא של סטף יהיה ידידותי עוד יותר.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/07/2022 20:58:00

סטף יהיה בן 37 בחוזה הבא, קליי תומפסון יהיה לקראת גיל 34.

עידו גילרי
Admin
28/07/2022 21:01:03

הגיל חסר משמעות כאן.
מה שישנה הוא עד כמה הם רוצים לשמור את ההרכב יחד.

לירון
לירון
28/07/2022 21:48:42

אני חושב שקליי מחוייב לקבוצה ששילמה לו מעל 80 מיליון דולר בתקופת הפציעה ותמכה בו בתהליך ולכן יהיה מוכן להתפשר כדי לעזור לקבוצה להמשיך ולהתמודד על אליפויות

ברוך רובין
ברוך רובין
28/07/2022 21:55:28
Reply to  לירון

פצוע אמור לקבל שכר, זה משוואה דפוקה מהיסוד שבגלל שהוא ישב בבית הוא צריך לתת הנחה בחוזה הבא, איזה ברירה היה לווריורס אסור להטריד שחקן פצוע. דרך אגב ההנחה שהוא יעשה זה לא לעזור לקבוצה לזכות באליפות (ההנחה לא מאפשרת לווריורס להתחזק) אלא לעשות הנחה כספית לבעלים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אאל"ט הוא חתם על החוזה בקיץ 2019, או 2020, בכל מקרה אחרי שנפצע.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/07/2022 23:11:13

הוא חתם על הארכה אחרי שקרע רצועה והיא מקבל מקס בכל קבוצה בליגה, אף אחד לא חשב על אכילס

רן הנרגן
רן הנרגן
28/07/2022 20:58:45

כתבתי שלקלי אין מרחב תמרון. הוא כלוא בחוזה ענק לשנתיים הבאות. הוא לא יכול לוותר על כסף. החוזה שלא מאפשר להחזיק את כל הארבעה אלא אם הכללים ישתנו.

עידו גילרי
Admin
28/07/2022 21:00:23

נכון. אבל אם הוא חותם על הארכה ידידותית זה יכול לשנות את מערך השיקולים

עידו גילרי
Admin
28/07/2022 21:12:44

ואגב גם לדריי אין מרחב תמרון – הוא לא מוותר על האופציה.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/07/2022 21:17:37

דריי יוותר על האופציה לדעתי ויקבל הארכה בסגנון הורפורד. הקשרים האישיים שלו ושל קרי משחקים תפקיד משמעותי, מצחיק שאוהדי הווריורס לא רצו את אמביד לפני חודשיים על גרין מצד אחד, אומרים כמה קריטי הוא להצלחה ולא רוצים לתגמל אותו לו בהתאם.

עידו גילרי
Admin
28/07/2022 21:27:26

אז למה לו לוותר על האופציה?

ברוך רובין
ברוך רובין
28/07/2022 21:36:41

27 מליון דולר או חוזה ארוך טווח? הוא לא יותר עליה כרגע אלא בסוף העונה בנתיים הסוכן שלו יבדוק את השוק

עידו גילרי
Admin
28/07/2022 21:45:39

מה זה יבדוק את השוק?
אתה כל הזמן אומר שאף אחד אחר לא יציע לו את הסכומים שהווריורס משלמים לו.

עידו גילרי
Admin
28/07/2022 21:47:21

אם הווריורס מציעים לו הארכה אז זה לא באמת משנה אם הוא מוותר על האופציה ( מבחינת נשכר הכולל שהם משלמים בשנים עליהן מדובר כאן).

ברוך רובין
ברוך רובין
28/07/2022 21:52:03

אני לא חושב שהוא שווה את הכסף וחושב שהוא אוברייטד ענק (יש מספיק מובלי לי כדור ארוכים בליגה), עם זאת אחרי ששילמו על גובר כל כך הרבה, אני לא אופתע אם איזה מפגרת תתן לו מקס.

נועמיקו
נועמיקו
28/07/2022 21:11:22

קליי שחקן מצוין, אבל מתנהג כמו הכוכב שהיה לפני הפציעה למרות שהוא כבר לא. ההגנה המצוינת שהיתה לו הלכה פקקט, ההתקפה מצוינת אבל עדיין פחות טובה.
פול יותר טוב ממנו כבר כיום. והוא צעיר יותר בעשור. לכן לדעתי פול הרבה הרבה יותר חשוב מקליי – קליי הוא העבר ופול הוא העתיד.
האמת שאפשר לומר דברים דומים על דריימונד. שיאו מאחוריו, זה מאוד ברור. וויגינס הוכיח שהוא מגן מהשורה הראשונה בליגה בפליאוף האחרון. צריך להעדיף את וויגינס על פני דריימונד.

שי אבן צור
28/07/2022 21:14:46

מתי ה cba הבא?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
28/07/2022 21:21:39

יש לנוכחי עוד שנתיים

רן הנרגן
רן הנרגן
28/07/2022 21:52:25

לשני הצדדים יש אופציה לצאת מההסכם כבר בדצמבר השנה לכן הם כבר מנהלים דיונים על ההסכם החדש. הקבוצות לא מרוצות ההסופר מקס, השחקנים מוכנים / מעונינים בהקטנת מספר המשחקים ל 72. סילבר רוצה טורניר אמצע. יש קבוצות שרוצות הקלות במס על חריגות שכר לשחקני בית אבל כולן רוצות לתקוע לג"ס.

שי אבן צור
29/07/2022 8:36:17

תודה לכם
מה שמעניין את גולדן זה הקלות במס על שחקני בית
תכל'ס, זה צריך לעניין את כל הקבוצות – בעיקר הקטנות – שבחרו טוב בדראפט ורוצות לשמר את השחקנים האלה
עוד שנתיים החוזה של גרין יסתיים ואם ההקלות ייכנסו לתוקף הם יוכלו להמשיך כמו גדולים איתו ועם קליי ועם פול ומודי ועוד ועוד וליצור שושלת בין דורית

etayef
etayef
28/07/2022 21:29:51

אם סטף נפצע, כל מגדל הקלפים הזה מתמוטט.
שנה שעברה היתה לו עונה חלשה יחסית, ולא היה בשיחה על MVP.
טרייד על סטף פלוס בחירות דראפט עתידיות החל מהעונה הבאה, להמליך את פול שיצבור ניסיון, והעגלה ממשיכה לנסוע + יש הגנה. יש כסף לצעירים, יש עתיד.
סטף עובר לקבוצה אחרת על תקן מסי בפריז.
כמובן שזה הימור מטורף, אבל מה אם ג'ורדן פול יעמוד בציפיות?

עידו גילרי
Admin
28/07/2022 21:49:30
Reply to  etayef

חחח, סטף התחיל את העונה במוד mvp להזכירך. הלוואי על כל שחקן עונה חלשה שכזו.

שמול
שמול
28/07/2022 22:14:54
Reply to  etayef

לפי רמה בלבד:
1. ויגנס
2. פול
3. קליי
4. גרין

לפי שילוב של רמה+מחיר מצופה/נדרש:
1. פול
2. ויגנס
3. קליי
4. גרין

thetroll
thetroll
28/07/2022 22:22:28
Reply to  etayef

חחחחח אתה יודע שאני מעריך אותך נכון.
כל המגדל קלפים הזה שנקרא גולדן סטייט בנוי בסופו של דבר על איש אחד.
וכמה שאני מעריך את מאיירס קר לייקוב תומפסון גרין פול וגם וויגינס הכל עומד על סטף.
אתה ואחרים פה לצערי הרב פשוט לא מבינים:
1. מי זה השחקן הזה
2. כמה הוא יחודי בראיה היסטורית.
3. כמה אחרי שהוא יפרוש אף אחד לא יכנס לנעלים שלו אף פעם. לא פול לא טריי ולא לוקה.
מדובר בשחקן חד פעמי יחיד ומיוחד המסי של הכדורסל. כמה שכל הילדים היום מתאמנים על שלשות 24×7 אףאחד לא יגיע אף פעם למה שהוא הגיע. כמות הכשרון (כשרון=גנים=מתת אל=מה שיש לך טבעי ואף אחד לא יוכל להשיג גם בהמון עבודה קשה) היא הסטורית חד פעמית ובלתי ניתנת לשחזור.
אני די משוכנע שמאיירס קר לייקוב וכ' כולם יודעים בדיוק על מה כל המגדל קלפים הזה בנוי.
זאת הסיבה גם שהיד בכיס ומפזרת המון כסף אבל הקופה בכל רושמת. ומספרים יפים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

שום דבר לא טבעי אצל סטף הוא עבד ועובד באימונים רצחניים על קליעה כדרור וזריזות רגליים. ב2011 הוא לקח את המאמן האישי שלו והמאמן הזה ברנדון משהו שיפר אותו בטירוף בכל האספקטים והפך אותו למכונה מבחינת עבודת הרגליים.
הקליעה הגיעה עוד מהאבא. סטף מתאמן מגיל 0.

thetroll
thetroll
28/07/2022 22:46:02

אני מסכים. הוא עובד כמו חיה אבל כל זה מתבסס על כשרון טבעי נדיר. כשרון טבעי נדיר מאוד + עבודה קשה מאוד זו התוצאה שנקראת סטף וזה מה שאנשים לא מבינים. לא יהיה עוד אחד כזה כולל ET (דרך אגב הילד חבלז בסוף תשנה את השם ללאבר)…
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

אגב אם תראה במה סת נופל מסטף זה בכדרור זריזות ועבודת רגליים שהוא לא התאמן כמו סטף עליהם.
בקליעה גם סת צלף קטלני.

thetroll
thetroll
28/07/2022 22:46:15

מסכים גם עם זה

ברוך רובין
ברוך רובין
28/07/2022 22:58:01

סת קלע קטש אנד שוט מצווין, קרי קולע מדריבל, לא אותו כשרון, לא הכל זה עבודה קשה .

thetroll
thetroll
28/07/2022 23:28:08

ברוךשניהם קלעים מעולים ומסכים לגבי האבחנה בסוג הקליעה וברור שיש פה כשרון אדיר מתחת לעבודה הקשה במיוחד אצל סטף. אני חושב שיש גם משהו באישיות – אצל סטף יש mojo כזה – הבן אדם לא רואה בעיינים ובאופן כללי נראה יותר "חי" וערני לסביבה. זה אחים וכל מי שגידל ילדים יודע שיש דברים מולדים יש שני אחים וכל אחד מהם נולד ם אופי אחר ורואים את זה מהשניה הראשונה.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/07/2022 0:26:48
Reply to  thetroll

ברור שאופי שונה, זה אנשים שונים. שמעון מוריד את האלמנט של כשרון וזה די מצחיק . סת לא כשרוני כמו סטף אפילו לא קרוב, לא הכול זה עבודה קשה. בסוף גם אם אדם יתאמן 10 שעות ביום הוא לא ייקבל את הפיזיות של לברון/ הקליעה של סטף…

רן הנרגן
רן הנרגן
28/07/2022 22:36:02
Reply to  thetroll

אתה צודק. אבל הם הראו, פעמיים, לקרי שהם צודקים בבחירות שלהם ויש לו 4 אליפויות כתוצאה מכך. קרי אינו לברון ואינו דוראנט. הוא נותן למנהלים שלו לנהל אחרי שמשמיע באוזנם את דעתו.

thetroll
thetroll
28/07/2022 22:48:13

נכון. זה גם אחד הדברים שאני ממש אוהב אצלו והופכים אותו ליחודי בעייני.
בא לעשות את העבודה ונותן למי שצריך לנהל לנהל.

etayef
etayef
29/07/2022 1:35:21
Reply to  thetroll

בעיני היכולת האמיתית של סטף היא ההתאמה שלו לקבוצה.
בזה הוא דומה הכי הרבה לטים דאנקן, שפשוט ידע לנצח עם כולם, ולהסתדר עם כולם.
ללא ספק איכות נדירה.
כל שאר היכולות שלו, הן שילוב נדיר, אבל מאמין שישחזרו אותן בעתיד.
יש הרבה מאוד שחקנים בארה"ב עם כישרון בעמדה שלו, ואין סיבה שלא יחזור על עצמו.
גם היום – קיירי שחקן מדהים לא פחות ביכולת אישית, אבל לא מתקרב לסטף בקבוצתיות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

לריירי אין קליעה כמו סטף והוא לא עושה תנועה כמו סטף וגם משקיע פחות בהגנה מסטף.
בשאר נכון הוא ברמה שלו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  etayef

מסכים בעניין ההשוואה לדאנקן, וגם בעניין האי-השוואה לקיירי. זה בדיוק ההבדל בין כשרון+אישיות לבין כשרון+אישיות מפוקפקת. הבדל תהומי – בתוצאות, במה שאנשים חושבים עליך. בהכל.

thetroll
thetroll
28/07/2022 22:07:59

עמיחי היי הדיון הזה הוא הכי סבבה שיש ומעניין. אחרי שקראתי את מה שכל החכמים והידענים כאן כתבו (זה לא נאמר בציניות – לדעתי יש פה מסה קריטית של שכל וידע שהיינו יכולים לנהל ביחד קבוצה בליגה שהיתה לוקחת טבעת אחרי טבעת) הגעתי למסקנה שכרגיל הפתרון הוא מאוד פשוט.
לפי מה שהבנתי ממה שקראתי למעלה לקליי אין בעיה להתפשר אז הבעיה היא גרין.
אני הייתי עושה לגרין איטון. שם קוואליפיינג אופר. מאמין שאף קבוצה לא תיתן לו בגיל שלו יותר מ 15 מליון. דרך אגב הוא מרכיב קריטי אצלהם בקבוצה הוא גם מנהל המשחק שלהם השני בחשיבותו אחרי קרי גם אלוף בהגנה וגם כבר לא שורקים לו דאבל טכני למרות שכל משחק הפסיכי הזה צריך לקבל כי מכבדים אותו.
אני מתחבר מאוד למה שהאשך כתב הראש שלו כבר לא בכדורסל וכולם יודעים את זה כולל אמא שלו אז אפשר לשחחר אותו לשוק ולהשוות.
קל.

thetroll
thetroll
28/07/2022 22:14:13
Reply to  thetroll

ואם לא אז להציע 15 לעונה. לא מאמין שיש קבוצה שתהיה מוכנה לשלם עליו יותר. דרך אגב הוא יוצא על הפנים בסיפור הזה. אני חושב שזה קר הצליח לרסן את היצור הזה לאורך זמן מראה איזה אישיות גדולה הוא. הבן אדם אלוף בניהול אגואים; יצורים פסיכיים; בחורים עדינים (לוני, כספי) ;
אניטילגנציה רגשית אדירה יש לו חוץ מכמויות אדירות של שכל וידע בגלל זה הוא המאמן הטוב בליגה. כמכלול. לדעתי הוא גם מנהל משחק מצוין אבל זה כבר נתון לויכוח.

thetroll
thetroll
28/07/2022 23:06:25

הבנתי מיד את הטעות לכן כתבתי את 14.1.
בכל מקרה לא מאמין שקבוצה כלשהיא תיתן לו מקס וחושב שהוא יאלץ להסתפק ב 15-20 ויקח את זה מהלוחמים לא מקבוצה אחרת. זה לא אותו הסיפור של הורפורד בבוסטון הוא זכה איתם ב 4 אליפויות הוא לא יוותר בקלות על המקום שלו שם. ככה נראה לי לפחות.

הייט אשברי
הייט אשברי
28/07/2022 22:31:08

מזל שבוב מאיירס לא קורא בהופס.

אין כל בעיה השנה. לא יטרידו אף אחד וגם לא יחתמו עם גרין על חוזה משופר . הוא מקצוען ולא יהיה ממורמר.

בקיץ הבא נכנסים משתנים רבים למשוואה . לכן אני לא מתכוון לנחש מה יקרה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

הייתי אומר שהכי חשוב להם זה להשאיר את האוהדים של אוקלנד, כי עדיף מטבע ביד על פני nft של הייטקיסט משועמם על ענן, אבל לטווח הקצר כשהקבוצה היא סמל סטטוס טרנדי זה בטח החלטה נכונה מצידם.
אבל אני סנטימנטלי, וחושב שצריך לשלם את החובות לעירייה ולאוהדים שנטשת. בובי לא, אז אני חושב שכמו שכתבו מעליי זה בעיקר תלוי בסכומים המדוברים וכמה שאר הבעלים ישמחו לקבל את כסף מס היוקרה המתוק הזה.
ואם השאלה היא תיאורטית, אני עדיין לא יודע איך לענות עליה. כל אחד מהם נתן משהו אחר חשוב מאוד למשחק הקבוצתי ושיהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי להחליף אותו.
שאלה – הכסף של מס היוקרה מתחלק רק בין הבעלים או שהוא נכנס גם לחלוקה של ה-cba?

רן הנרגן
רן הנרגן
29/07/2022 6:22:30

זו שאלה מעניינת. לא ראיתי התיחסות. אני חושב שלא.

גיא הירוק
Admin
29/07/2022 6:41:41

סך הכסף שקבוצות שחצו את רף המס משלמות מתחלק בין הקבוצות שלא משלמות מס.

גיא הירוק
Admin
29/07/2022 6:45:31

לגבי ה-cba וארגון השחקנים:
הם מרוויחים בגלל שהחריגה מעבר לכך המס למעשה מגדילה את חלקם של השחקנים בעוגת ההכנסות של הליגה.
(החישוב הוא לפי ממוצע הכנסות שקובע פיירול מינימלי שהקבוצות חייבות לשלם)

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

לא בטוח שהבנתי. אז הכסף שנכנס ממס הרף כן משפיע על תקרת השכר או שאתה אומר שפשוט הרווח של השחקנים הוא שקבוצה אחת מסכימה לשלם יותר לאותם שחקנים?

גיא הירוק
Admin
29/07/2022 13:54:35

המס משפיע על השחקנים לשלילה –
גורם לבעלי הקבוצות לנסות ולא לחרוג מתקרת המס.
החריגה מתקרת המס?
היא מגדילה את נתח השחקנים מסך ההכנסות.
(גובה שכר המינימום, גובה חוזי הרוקי, לגובה ה-mle הם נגזרות של הכנסות הליגה ולכן לא מושפעים מצריכות מתקרת שכר)

אור
אור
29/07/2022 1:41:44

לדעתי הם צריכים להשאיר את כולם + להחזיר את דוראנט

thetroll
thetroll
29/07/2022 8:58:24
Reply to  אור

חחח

Yinon Yavor
Editor
29/07/2022 8:44:27

מסכים עם שי ואמרנו את זה בזמן אמת בגמר.
בכל זאת אי הסכמה אחת: וויגינס חשוב יותר מפול לקבוצה הזו, שכבר יש לה את קרי.
למעשה, אנחנו רוצים להאמין שפול, שהוא כרגע "קרי לעניים" שמצליח מול הרכבי מחליפים וכשהוא לא האופציה הראשונה – יהפוך בעתיד גם ל"קרי לעשירים" שמצליח גם כשהגרביטציה של המשחק סובבת סביבו (באנגלית זה נשמע טוב יותר…).
אבל אין לנו שום דרך לדעת אם פול הצעיר באמת יבצע את קפיצת המדרגה הזו.
לכן, בעיניי, הוא אחרי וויגינס מבחינת חשיבותו לעתיד, אבל עדיין מעל קליי (בעיקר בגלל גיל ופציעות, אבל גם בגלל היכולת לייצר לעצמו, בניגוד לקליי). את גרין המיותר הוא רואה (אולי) אם הוא משתמש בטלסקופ ג'יימס ווב (שזה אגב אחלה שם לשחקן nba)

etayef
etayef
29/07/2022 18:19:10

עצם זה שג"ס מתלבטת את מי להשאיר, מוכיח כמה השיטה גאונית. בכל ליגה אחרת בעולם יש כמה קבוצות עם כסף, ולכל השאר אין סיכוי לאליפות.
על מי צריך לשמור?
בשנה הבאה, על לברון בגמר המערב.

עידן
עידן
29/07/2022 20:03:44

דעה שאולי לא תהיה פופולרית אבל ג'ורדן פול.
יכול לשחק ביחד עם קרי כפי שהוכיח השנה בעיקר לפני שקליי חזר בחודשיים הראשונים של השנה ויכול להחליף את קרי כאשר זה יפצע/יזדקן/יפרוש.
הוא רק עכשיו חגג 23.

הייתי משאיר את ארבעתם כמובן אבל לא נותן לקליי ולדריימונד עוד חוזה מקס כמו 'הם נתנו את שלהם הם גם קיבלו את שלהם

ירון, החלום
ירון, החלום
31/07/2022 10:41:14

בס"ד
תודה
פול
ויגינס
קליי
דריי